Nejstrašnější nedůvěra - nedůvěra v sebe!

Rozhovor s trojkou

12. října 2007 v 11:22 | ja |  Moje psaní

Máte rádi úklid? Myslím ale úklid v sobě. Takové to přerovnání si priorit, co musím dnes, co zítra, co počká a co ne! Čas od času na mě sedne taková hloubavá nálada, vytáhnu ze skříně faktury, pojistky, smlouvy o všem možné a dám se do rovnání. Zdá se, že život člověka se skládá jenom ze samých palateb, smluvních úpisů různých dohod a tak. No, dobře, tohle můžu odložit, toto taky, skládám si papíry na hromádku. A ejhle, tady je něco, co nesnese odkladu. Beru papír do ruky, nažhavím telefon a jedu. "Dovolali jste se do informčního centra tatatataa, chcete-li další informace o tatata zvolte 1, informace o tata zvolte 2, přejete-li si změnit tatta volte 3, pro informace v anglickém jazyku zvolte 4". Mačkám úspěšně 3, čekám... "informace ohledně tatata zvolte 1, dodatky k tatata zmáčkněte 2, o novinkách zmáčkněte 3", trochu nazlobená mačkám ihned 2, doufám, že u se mi konečně ozve člověk, ale chyba lávky, stroj mě oznámil, že "bohužel, všíchni naši operátoři obsluhují klienty.kteří se dovolali před vámi, jak budou volní ozvou se vám. Hraje nějaká melodie, nevnímám ji a sleduju na hodinkách, náhle se ozve opět neosobní hlas, který mi děkuje za mou trpělivost a zase hudba. Tak jsem to vypnula. Takový špás a trval skoro 5 minut. Ne, nejde mi o těch pět minut, ale nechápu, že ve stejnou dobu jako já se najde tolik lidiček, kteří stejně jako já řeší naprosto stejný problém na čísle 2. Proč nevolají 1, nebo 3? Celý tento volací labyrint jsem absolvovala u třech institucí a vyřídila jsem velký kulový. Po neděli se musím odebrat a zajít tam raději osobně, nebo při příští inventuře svých papírů, zjistím, že jsem opět něco prošvihla zaplatit nebo vyřídit. Ach, jo.
 


Komentáře

1 Zdenka "ren." | 12. října 2007 v 16:27 | Reagovat

Sleduji tvůj bloček z povzdálí, ale teprve nyní musím reagovat, neb s touto komunikací přes operátory mám své (převážně) negativní zkušenosti. Nejhorší to bylo s bývalým Telekomem, protože, bohužel,jiné spojení než přes operátora tady není. Připadala jsem si jak v Kocourkově, když 2 měsíce jsem komunikovala o jedné věci, vždy byla slíbena náprava a kde nic tu nic. A to nemluvím o tom, jak správně píšeš, než jsem se proklikala na správné číslo atd...

2 Hablina | Web | 13. října 2007 v 22:44 | Reagovat

Minulý týden jsem dodala na úřad vyplněný formulář. Tento týden mi přišel prázdý tiskopis téhož, že ho mám vyplnit. Volala jsem na úřad, abych jim tam doporučila uklidit si v papírech. Spojovatelka mi sdělila, že mě nepřepojí, ale že mi může dát číslo. Číslo, které mi dala, bylo špatné. V pondělí tedy osobně zajdu na úřad, bych vysvětlila, že jsem dotyčný doklad již dodala. vrrrrrr :(((

3 spoon | Web | 14. října 2007 v 16:59 | Reagovat

zdenka: s instituci ex-ceskeho telecomu, nyni 02telefonica ci kyho vyra, mam tutez zkusenost. Zrizovala jsem si pevnou linku pred X lety pomerne bezproblemove, ale nyni ji zrusit bylo skoro nad moje usili. Neslo to pres internet, neslo to po telefonu (s fakturou, referencnim cislem a vsemi daty v ruce), musela jsem pisemne, po asi hodine telefonatu pres vsechny skvele nabidky broabandu etc.

Jinak prerovnavani dokumentu a vypisu a davani 'zalezitosti' doporadku je moje skromna 'uchylka',jsem typ archivare a vyrizovatele ;-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama